this i know, we're not alone

Sitter hemma framför datorn. Kollar runt lite, fixar lite, pillar lite på marknadsdelen till Panoramas affärsplan (jag är ju marknadschef). Ikväll blir det en lugn hemmakväll, och vet ni? Det känns så himla skönt. Har inte varit sugen på att festa eller liknande på flera veckor. Mer taggad på chillkvällar med vänner eller bara mig själv som sällskap. Så lite ensamtid passar bra just nu. Ska snart laga mat till mig och bror och sen börjar idol om 1 1/2 timme.

Apropå Panorama, ni får ju gärna gilla oss på facebook. Ni hittar oss antingen genom att söka på Panorama Pictures UF på facebook, genom att gå in på http://www.facebook.com/panoramapictures eller genom klicka på likeknappen i menyn här --->

Skönt med helg förresten. Inte för att jag får så mycket ledigt. I morgon är det C-ungdomspropagandan (typ DM) med tjejerna, på söndag är det träning + egen träning. Och all övrig tid måste läggas på plugg (affärsplan, läsa NP-häfte till svenskan, läsa svenskabok, skriva om författare m.m.).


Red Hot Chili Peppers - Did I Let You Know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0