jag vet någon som kommer vara nöjd imorgon i alla fall

Jaha, så Sverige har tydligen vunnit någon fotbollsmatch. Självklart kollade jag inte, finns inget tråkigare än fotboll (okej, jag överdriver). Vet knappt vilka de spelade mot.

Nu sitter jag och försöker skriva ner vad jag ska säga i morgon på min demonstration. Ska demonstrera hur man tejpar en stukad fot. Jag vet vad jag ska säga, och det känns nästan löjligt att skriva ner det på papper när de flesta verkar ha bara gått upp och improviserat. Konstigt nog är jag inte nervös, men det kommer väl lagom till det är min tur i morgon. Ska bara försöka hitta en "fotmodell" också, kan ju tyvärr inte använda min egen fot.

Förresten, vi har bestämt tema till vår skiva nu. Eller ja, typ i alla fall. Hängde inte riktigt med på vad vi egentligen bestämde men det stod mellan James Bond-tema eller Uppklätt. Vilket typ är samma sak, minus pistoler på den sistnämnda kanske. Jag röstade inte. Tycker inte något av de var speciellt intressant, visst kan man säkert hitta någon snygg klänning men... Äsch jag vet inte. Det blir nog bra. Hade inget bättre förslag, så jag bestämde mig för att bara go with the flow helt enkelt. Fick ju i alla fall Harry Potter-tema på fotot så jag är nöjd ändå.

SMEK09B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0