jag tror du söker efter mer än du ser men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar

Kaosveckan är slut. Var länge sen det var så här galet, och då är det ändå galet rätt ofta. Snacka om att sömnen blivit lidande. Men nu är det tack och lov över (för den här gången).

Äckligt tidigt imorse blev jag upphämtad för att åka ut till Rimbo för två matcher med 99orna. Vi mötte Spånga och Rimbo, och visste på förhand att dessa matcher skulle bli de tuffaste i serien då vi alla hade endast vinster. Trodde nog att det skulle bli väldigt jämnt. Spånga var dock "sämre" än vad vi väntat oss och vi vann ganska lätt med 15-7. Rimbo däremot var jääävligt bra, det blev 9-6 men siffrorna är nog lite missvisande då vi nog antagligen torskat med (mycket) mer om det inte vore för vår helt fantastiska målvakt.

Intressant det där, förra veckan mötte vi ett nivå 1 lag och vann och nu mötte vi ett nivå 3 lag som var på en helt annan nivå. Det tar väl ett tag innan serierna ser ut som de ska antar jag...

Ikväll gör jag ingenting, härligt va? Vet inte om det är för att skolan/uf/handbollen/livet suger så mycket energi, men jag orkar inte göra något alls faktiskt. Så jag hade tänkt att spendera kvällen framför photoshop men har gått på datormusjakt i mitt hus men hittar ingen, så det blir inget avancerat direkt.


Den svenska björnstammen – Vart jag mig i världen vänder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0