att vara pinsam utan att veta om det

Det blev ingen UF-registrering idag och därför inga avslöjanden om affärsidéer. Eller i alla fall inte från mitt företag. Däremot ett jättetrevligt konstituerande möte med vår kära mentor, som drog ut på tiden typ 25 min. Uppskattat av alla, särskilt av de grupper som skulle ha möte efter oss.

Det börjar faktiskt bli rätt kul. Särskilt eftersom intrigerna har dragit igång på riktigt nu. Får väl skylla mig själv om fel personer hittar in här, jag går i en klass med smarta människor, men vissa personer alltså... Finns inga ord. Fast egentligen är det bara roligt.

Hade träning med tjejerna tidigare på kvällen, borta i Skogås. Gudarna vet att jag inte hade lust att åka dit. Ville bara ligga och sova på soffan. Blev väl ingen kanonträning, hade bara 6 tjejer nere så vi körde bara teknik. Inget fel med det, men vi har bara storplanstid 1 gång/varannan vecka. Och då vill man ju hellre utnyttja tiden till matchspel. Vi skulle i alla fall behöva det. Dessutom har vi en ny tjej, och då blir det alltid lite svårare att lägga upp träning, särskilt när man har få spelare. För det måste vara tillräckligt basic för att hon ska börja förstå men samtidigt utmanande för de andra tjejerna så vi inte står och trampar på samma ställe (medan våra motståndare i andra lag går framåt...). Men hon är duktig, lär sig fort och skjuter som en jävla häst (måste älska det uttrycket). Och det är alltid kul med nya spelare, kanske får en till snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0