för de ser ju så äckliga ut

Seg dag hittills. Har försökt skriva lite på en EMU-uppgift vi fick på Internationell Ekonomi. Intressant att få en G-MVG uppgift efter en lektion, inte riktigt vad jag hade förväntat mig... Hursomhelst har det inte gått helt lysande, boken vi har är krånglig. Och jag brukar ärligt talat inte tycka läroböcker är så svåra att förstå. Suck. Den ska in imorrn, så det blir till att stressa då istället.

För snart ska jag bege mig till centrum, ska möta upp Micke (och några fler förhoppningsvis?) för att handla lite. Vi ska ha kräftskiva ikväll, mys! Men jag äter inte kräftor... Eller jag har aldrig provat. Så jag får köpa något annat att äta, men jag lovar att jag ska prova kräftorna också.

Har ni tur så dyker det upp bilder imorrn, men man vet aldrig (vill ha min kamera!)...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej fina du! :) Var gärna med och tävla om en personlig almanacka hos mig!

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-personlig-almanacka.html#comment



Ursäktar om du inte vill ha såna här kommentarer. <3

2011-09-03 @ 22:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0