happy easter!

Waaaah! I'm back! På Gotland dessutom! Whaaat?! Vad hände där liksom?

Nej men skämt åsido. Inte visste jag back in the days i början av mars, den gamla goda tiden, att kommande veckorna skulle bli kaos bestående av plugg, plugg och plugg. Jävlar alltså. Helt sjukt. Så därav, inga inlägg. Har man inte tid att sova ordentligt, nej då har man inte tid att sitta så här och lalla heller.

Men nu är det äntligen påsklov och jag befinner mig med mor och far på Gotland. Älskade Gotland som jag aldrig hann med förra sommaren. Nu ska jag bara vila upp mig några dagar. Är väl lite därför jag är här, behövde fly verkligheten ett tag. Så jag tänkte göra som min mammas arbetskamrat så fyndigt kom på, jag ska leva som Jesus: sova tre dagar för att sedan återuppstå. Allt för att hylla påsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0