hemma igen

http://justlittlethings.net/post/2538525531

I wish. Det värsta med att vara hemma igen är att man inte bara är hemma fysiskt, utan tillbaka i verkligheten också. Och alla tusen grejer man måste göra hits you in the face, alla grejer som man förträngt när man varit borta. Jag har ingen lust. Ångest över alla saker jag har på min lista. Vill inte...

Jaja. Det är skönt att vara hemma ändå. Skönt att få sova i min säng till exempel. Har längtat efter mina vänner också, hoppas att vi tar oss tid att träffas snart!

Något annat som är skönt är en tv med alla tv-kanaler (i-landsproblem). Så nu ska jag snart ner i källaren och kolla på big brother, bra skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0