2012-08-29

Idag har jag äntligen varit och klippt mig! Det var verkligen på tiden, mitt hår hade blivit så långt att det nådde ner till korsryggen och var allmänt slitet. Så jag valde att kapa ca 10 cm, fräscha upp det lite inför Barcelona.

Apropå Barcelona, det är bara ca 1 1/2 vecka kvar nu! Helt sjukt! Känns som om det var igår jag bokade fastän det är typ två månader sen. Tog ett varv vid Drottninggatan efter klippningen och köpte ett par enkla bas-linnen och en t-shirt att ha med (dock i höst-färger eftersom det är det som säljs just nu...). Har även beställt hem två par shorts och en bikini från Nelly, hoppas att de passar. Sen har jag även lite andra saker jag måste köpa, lite apoteksgrejer och så. Det har varit först nu de senaste dagarna som det faktiskt har börjat kännas på allvar, jag ska vara borta i en månad! Dags att börja skriva packlista och se till att allt finns på plats. Jag kommer ta med mig min dator ner och ska verkligen försöka blogga varje dag så jag startar en ny kategori nu: barcelona 2012. Det finns nämligen wi-fi i lägenheterna vi bor i, sjukt nice. Kommer självklart uppdatera instagram också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0