du väljer själv hur långt du vill gå, hur kan det vara så svårt, har du svårt att förstå?

Igår kväll åt jag middag och gick på bio med Ellen. Det blev Pizza Hut och Snow White and the Huntsman. Himla mysigt att bara käka middag vi två, älskar alla mina vänner och älskar att umgås i grupp, men ibland är det skönt att vara lite färre. Filmen var däremot inte riktigt lika bra. Eller den var bra, men lite seg. Och Kristen Stewart har ju verkligen bara ett ansiktsuttryck...

Nu borde jag egentligen packa för imorgon åker jag iväg på KUL-helgen (träningsläger) med mina tjejer. Det gör ont i hjärtat att tänka på att det är det sista jag och Madde gör som tränare. I onsdags var vi och lämnade över hallnycklarna till de nya tränarna och de hade deras första träning. Jag och Madde kom i alla fall överrens om att försöka låta bli att grina under helgen. När vi säger hejdå på söndag kväll blir det gråtfest istället. Fyfan. Världens bästa tjejer, fan vad jag kommer sakna dem.


Nej nu måste jag verkligen packa. Och sen gå och lägga mig för det ser ut som om jag måste ta mig med buss till Huddingehallen imorgon, kl. 07.00. Skönt.


Kent – Isis & Bast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0