vart är isbjörnarna? trodde de skulle ha dykt upp vid det här laget...

Min laddare till macbooken lever sitt eget liv (alternativt är det uttaget på datorn som det är fel på) och fungerar bara ibland, ungefär var tredje dag, så därför blir det lite dåligt med uppdatering här...
 
Jag kan inte påstå att jag har haft så mycket att skriva om ändå, sen jag kom hem från Egypten har jag mest tagit det lugnt på egen hand och läst, sett på tv, spelat AC3 eller bara sovit helt enkelt. Har hunnit med att se på Antons hockeymatch också och trevligt nog vann de. Har inte varit och sett någon match sen förra vintern och hade tydligen glömt vilket underbart klimat det är inne i en ishall. Mina stackars fötter blev inte varma på många timmar efteråt... Chockade kroppen med lite mer kyla idag och tog en sväng upp till centrum i snökaoset. Helt galet vad mycket snö det har kommit, jag överdriver faktiskt inte när jag säger att jag hade snö upp till låren när jag skulle skotta trappan upp till huset. På vår lilla gata stod dessutom 3-4 bilar fast i snödrivorna så jag kan tänka mig att trafiken måste ha varit riktigt kaos idag. Tur att man inte har behövt ta sig fram kommunalt eller nåt för det enda man kan lita på när det gäller SL så här års är ju att de inte tar sig fram.
 
Något annat roligt som kommer med snöstormar är inställda flyg. Tydligen har det inte lyft så många plan från Arlanda idag. Känns himla bra eftersom vi (förhoppningsvis) flyger till New York imorgon. Får väl se om vi kommer iväg eller inte.
 
Så det blir alltså inte någon uppdatering här de kommande dagarna, är tillbaka tidigt som fan på tisdag morgon, jetlaggad och glad. Följ mig på instagram (emmarasmussens) istället om ni vill se vad jag sysslar med där borta, tror att vi har wifi i lobbyn på hotellet... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0