ge mig vår och värme

Sitter just nu på pendeln på väg till studion för stretch och OP. Men tack vare SL och alla fantastiska signalfel lär jag komma för sent. Dö SL dö... Hatar att vara sen, man blir så himla stressad.

De senaste dagarna har gått sjukt snabbt och jag har mer eller mindre spenderat dem framför datorn och InDesign. Håller på att layouta lite broschyrer och flyers till Våga Vara Egen-mässan (UF) som är på måndag och tisdag. Ska faktiskt bli sjukt kul, men samtidigt är jag i vanlig ordning nervös. Nervös för att inte montern ska bli som vi tänkt oss, nervös för att göra bort mig/oss framför UF-juryn, nervös för att saker ska gå åt helvete. Måste verkligen sluta med det här, det kan ju knappast vara hälsosamt...

Nu är vi äntligen framme vid centralen. Min stretch börjar om en kvart. Jag är så körd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0