now i wear the brand of traitor, don't it seem a bit absurd? when it's clear i was so obviously framed

Har kommit fram till att Religion A är helt klart det bästa ämnet vi läser just nu, och vi har ändå bara haft fyra lektioner och har inte ens börjat läsa om någon religion än. Just nu håller vi på med etik och moral och ganska stora delar av lektionerna går åt till värderingsövningar och diskussioner. Underbart! Jag älskar det. Tycker det är nästan överdrivet roligt att argumentera för min åsikt och skapa diskussioner med andra. Att vår lärare dessutom är kanon gör ju inte saken sämre direkt.

Idag hade vi handboll på idrotten och det var sjukt kul! Alltid lika kul när icke-handbollsspelare ska prova på att spela handboll. Det är ju inte direkt en lätt idrott som alla vet ungefär hur man spelar. Men jag tycker att klassen skötte sig bra, haha.

Nu ska jag ner och duscha för det har jag inte gjort sen handbollspasset (äckel jag är) och sen ska jag njuta av supergod morotskaka framför några Sex and the City-avsnitt.


Ray LaMontagne – Lesson Learned

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0