stick to the stuff you know

Idag hade vi och 47 andra UF-företag företagspresentationer för Bästa UF-juryn på Handelskammaren i Stockholm. Och jag hatade varje sekund. Jag har hatat varje liten del av denna jävla presentation sen vi började med skiten. Jag hatar att stå på scen, jag hatar att höra min egen röst, jag hatar att öva om och om igen för då tvingas jag göra allt det jag hatar. Man är bra på olika saker och jag är definitivt inte gjord för att stå på scen och hålla tal/presentationer/föredrag/etc.

Jag vill aldrig göra om det igen. Förstår inte meningen med det. Fine om man faktiskt känner sig stolt efteråt, en stund av lättnad, glädje och mod för att man tog tummen ur röven och lyckades trotsa sina rädslor men det gör inte jag. Jag mår bara dåligt. Stressar i flera veckor innan, har panikångest precis innan presenationen och är arg och besviken efteråt. På vilket sätt är det här bra för mig? Nej fan ta alla jävla presentationer, jag tänker hålla mig borta från dem från och med nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0