life is good

Skön dag idag. Behövdes efter dessa dagar med total mental utmattning. Känns som om man börjar bli människa igen nu.

Igår blev det en slappdag hemma, det vill säga, jag "tog ledigt" aka skolkade. Större delen av klassen gjorde tydligen detsamma, fick höra att det var bara 7 st i skolan... Men jag var så stört trött så jag orkade bara inte. Får väl skylla mig själv antar jag, vi stack ju ut och firade framgångarna på mässan i tisdagskväll/onsdagsmorse. Vi var ett gäng som drog till Hellströms. Hängde där ett tag och sen drog några av oss vidare till Lion bar. Jag och åtta grabbar, haha. Sjukt random, sjukt kul. Värd kväll helt klart. Nattbussen till Fruängen och sen promenad i kalla natten hem. Somnade någon gång efter kl 4.

Denna dag drogs igång med en seg franskalektion. Inte speciellt jobbig, bara seg. Fick reda på resultatet på senaste provet, fick en bok som ska läsas och inte så mycket mer. Sen var det mysstund på UF-lektionen. Lärarna hade fixat fika med tårta och så det blev fika och titta på bilder från mässan hela lektionen. Rektorn var förbi en stund också och snackade så fint om oss och hur duktiga vi är. Mysstund som sagt. Därefter seg multimedialektion tills jag och Tom drog iväg på kundmöte. Efter många om och men hittade vi tillsist fram till Mäklarhuset Älvsjös kontor i Fruängen, men när vi väl kom fram visade det sig att det blivit något missförstånd så mäklaren vi skulle träffa var inte där. Mötet blev uppskjutet 20 min så jag hann inte var kvar (stack på stretch) och Tom fick klara sig själv. Men jag tror att lyckades rätt bra, nyfiken på hur det gick, fick löfte om att få höra senare...

Nu ska jag nog ta mig ner till duschen och fräscha till mig lite. Kan behövas efter ett svettigt stretch- och OP-pass.

Bild lånad av bästa Carro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0