vve 2012

Dagarna bara flyger iväg just nu och imorgon (och på tisdag) är det dags för Våga Vara Egen (stockholms UF-mässa). Jag är taggad även fast det är skräckblandad förtjusning just nu. Jag är ju verkligen ingen supersocial människa och det här med att sälja/ragga upp kunder är inte min grej. Dessutom är jag så himla nervös för att något ska gå fel, typ att jag/vi gör bort oss inför juryn. Hehe. Nej men det ska nog gå bra.

Jag tänkte att jag skulle försöka twittra från mässan på vår företagstwitter under mässan, så den som vill kan följa oss här: http://twitter.com/#!/PanoramaPic. Eller kom förbi och säg hej! Mässan är öppen 16.30-20.00 på måndagen och 09.00-15.00 på tisdagen och vi står i monter A07:41.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0