bara för att det är 2012

Så om det är någon stackare där ute som undrar varför jag inte skriver så ofta så är svaret lika enkelt som väntat: jag har inget intressant att skriva om. Jag tror inte någon vill läsa om vilka filmer jag sett idag, hur skön soffan är eller hur fräscht det är att gå omkring i samma "myskläder" i typ en vecka. Am I right or am I right?

Men jag kan ju faktiskt skriva lite om nyår nu när det har varit. Efter lite förvirring och krångel slutade det med att jag firade nyår ihop med Madde, Lindahl och två tjejer från Maddes klass. Vi hamnade på nattklubben Ace, vilket kan vara den sämsta stället jag varit på. Dålig musik, äckliga drinkar, otroligt konstiga människor... Jag menar, det var någon kille som stod och stirrade på oss på dansgolvet från avstånd lite väl länge för att det skulle kännas normalt. Och varje gång vi flyttade oss så följde han efter. Inte så att kom nära, utan han stod några meter bort och bara stirrade. Psykopat. Trodde seriöst att jag skulle bli knivmördad på hemvägen... Trots att det var ett sjukt dåligt ställe så hade vi ändå kul. Särskilt sista timmen när det spelades gammal musik och man kunde dansa aslöjligt, haha!

What else..? Jo min pole dance har börjat igen! Igår var jag på första nivå 2 passet, vi var i lilla salen och vi var bara 5 st. Så det känns lite som privatlektion, vilket är nice för man får mycket hjälp från instruktören (som är jättebra). Det var precis lika roligt som jag mindes det, och jag vaknade upp idag med precis lika mycket blåmärken. Awesome med andra ord. På torsdag blir det stretch, ska bli intressant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0