peel the scars off from my back, i don't need them anymore. you can throw them out or keep them in your mason jars

Äntligen är denna skitvecka över! Att må så extremt dåligt (ja, jag är väldigt ynklig som sjuk) kombinerat med äckligt mycket att göra och alldeles för lite sömn är ingen höjdare. Och då var jag ändå hemma från skolan i onsdags.

Efter lite tekniska problem (som resulterade i endast ca 3 1/2 timmars sömn i natt) var jag äntligen i stort sett klar med layouten till vår företagsrapport som är en del av tävlingen Bästa UF-företag. Så dagen har ägnats till finlir med rapporten i InDesign + fixa till övriga tävlingsbidrag (vi tävlar i Bästa Vara, Bästa Produktutveckling, Bästa Webb och Bästa Logotyp + Bästa Affärsplan, Bästa Monter och Bästa Säljare). Stackars mitt företag, jag blir världens största bitch när de kommer med önskemål om ändringar i layouten som jag inte tycker om... Men vi blev i alla fall klara till slut. Det känns så sjukt jävla skönt!



Radical Face – Welcome Home, Son

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0