sista året som tonåring börjar... nu!

19 år idag! Waaah jag börjar bli kärring. Hehe.

Soft dag som typ alla födelsedagar. Väckt av "skönsång" på morgonen av kära familjen. Fick fina presenter: Sex and the City-boxen, min älskade alldeles-för-dyr-för-en-fattig-student mascara, parfym från Clean, hemstickade handledsvärmare + pengar från farmor, och kanske det bästa, "student-spons" av mamma och pappa. Vet inte riktigt vad det innebär än, men om jag har fattat det rätt får jag lite finansiell hjälp med studentskivor och kläder och så. Awesome.

På kvällen åt jag och familjen middag på Grill, precis som på min 18-årsdag. Skulle nog tro att att Grill är min absoluta favoritrestaurang. Maten är helt otroligt god, längesen jag åt så gott kött och efteråt var jag nästan äckligt mätt. Och det är ett så himla häftigt ställe med soft atmosfär. Hela restaurangen är liksom uppbyggd och inredd i olika sektioner och om man kollar på bilderna utan att ha varit där så ser det inte ens ut som samma restaurang. Vi satt i vad jag skulle kalla Burlesque-delen, där vi även satt förra året. Skulle helt klart kunna tänka mig att jobba som servitris/bartender där någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0