stretch 1, pass 2

Idag var ingen bra dag... Tror jag har lite sjukdom i kroppen (vilket inte skulle vara så konstigt eftersom vi har sjukstuga hemma just nu, halva familjen är sjuk i någon mystisk sjukdom). Idag stretchade vi mer eller mindre samma muskler som förra veckan; hamstrings och höftböjaren. Gick rätt bra ända fram till spagaten, mådde så jävla illa och kallsvettades. Blä. Men det lugnade ner sig igen. Vi körde en övning två och två som kallas straddle och den var riktigt bra eftersom man fick hjälp av någon annan som tryckte ner en (och särskilt eftersom jag fick köra ihop med vår instruktör). Kommer ha galet mycket träningsvärk i morgon.

Har fortfarande problem med mitt trasiga knä... Kan inte stå på det och då blir det svårt att stretcha höftböjaren. Men fick tips om en hemuppgift som jag ska prova, måste bara hitta lite vikter först (sandpåsar att spänna fast på benet)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0