vänner, guld, hard work och träning

Igår efter stretchen åkte jag hem till Ellen för att tillsammans med henne, Micke, Viktor och Daniel kolla på JVM-finalen. Det var jättekul att träffa mina kära vänner igen, har inte sett dem sen lovet började... Vi såg på en sjukt dålig film (All American Orgy tror jag den hette) och sen såklart finalen som var sjukt spännade och grymt irriterande eftersom det aldrig blev något mål. Men Sverige vann ju tillslut i alla fall!

Fick skjuts hem av Daniel sen (tack snälla!), dog i sängen typ vid 05.00 och gick upp för ca 2 timmar sen. Det vill säga, dagen är mer eller mindre förstörd. Nu ska jag försöka ta mig i kragen och plugga då jag insåg att det här är det som måste göras nu/närmsta veckan:
  • Företagsrapport (text + layout)
  • Idrottsuppsats
  • Internationell Ekonomi: uppsats
  • Internationell Ekonomi: prov
  • Engelska C: novell
  • Franska: läxa
  • UF: loggbok 3
  • Multimedia
Skönt.

Insåg förresten att jag har börjat skriva en del om min pole dance och eftersom det är en sådan underbar träningsform som jag har börjat älska så har jag skapat en ny kategori nämligen "pole dance". Där kommer jag att skriva ännu mer om tricksen, stängerna och blåmärken, och framförallt tänker jag börja föra träningsdagbok där så jag kan se mina framsteg och vilka tricks jag har lärt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0