we're in the air, up in the air

Fredag. Underbara dag.

Lite mindre underbar den här veckan dock eftersom vi måste åka till skolan imorgon. Ja, vi måste alla vara i skolan imorgon lördag. Sjödalsgymnasiet har nämligen öppet hus och då ska alla elever vara där för att tala om för alla förvirrade 9or hur bra skola vi går i. Personligen tycker jag det är förjävla dåligt att de tvingar dit oss på en lördag, folk kanske har annat för sig? Jobb eller matcher till exempel. Vi får kompledigt på måndag men jag tycker ändå att det är dåligt.

Ikväll tänker vi inte på det dock för ikväll ska vi har tjejmiddag hemma hos bästa Ellen. Bara vi fem tjejer som ska umgås i kväll, utan grabbarna. Det är inte ofta det händer. Vill köra en tjejutgång någon gång också, det måste vi ta tag i. Ikväll blir det dock ingen utgång (för vi ska ju som sagt till skolan imorgon...) utan "bara" middag, vin, tjejsnack och mys. Ska bli asnice!

Nej nu ska jag fixa till mig lite. Typ byta om så jag slipper gå ut i pappas gamla sunkiga overallströja... Ha en bra kväll!


Radical Face – Wrapped In Piano Strings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0