and you know I'm fine but I hear those voices at night

Tänk, det regnade inte på årets midsommarafton! Det måste har varit någon sorts mirakel! Nu regnar det ju dock...

Min midsommar blev inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Planen var att ha världens bästa dag/kväll med mina vänner men eftersom jag har varit jätte(JÄTTE)sjuk sen i tisdags (och egentligen inte kunnat äta ordentligt sen i måndagskväl...) så tänkte jag att mina vänner kunde få slippa träffa mig. Så jag hängde med familjen till landet istället, helt okej mysigt det med. Men hade nog varit roligare med vännerna, hoppas ni hade det bra!

Nu sitter jag här nere i min lilla stuga, nerbäddad i sängen för det är kallt som fan. Och fuktigt typ. Blä. Ska göra något vettigare nu än att sitta här och skriva. Kolla på Disney-film med andra ord.


The Killers – Spaceman

Kommentarer
Postat av: Anonym

Käre vän, du anar inte hur glad jag blir när jag ser dina musiktips längst ner, för dina låtar finns alltid (och då menar jag verkligen ALLTID) med på mina spellistor. Det finns alltså andra människor som gillar min musiksmak :D



(inte för att skryta men där jag är just nu är det 36 grader i skuggan. Hoppas du har det bra i regnet)

2012-06-24 @ 14:17:36
Postat av: Sophia

Och blogg.se ville inte att det skulle synas, men det var jag som skrev i alla fall ;)

2012-06-24 @ 14:19:34
URL: http://tionollfem.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0