antibes

Vi har gratis wifi på hotellet så det kanske blir några inlägg under veckan. Vi har precis varit ute och käkat middag, det är så himla härligt när man kan sitta ute och äta sent på kvällen i bara t-shirt och shorts, älska värmen. Grabbarna stannade vid sportbaren bredvid hotellet på väg hem för att titta på fotbollen men jag orkade inte för det har börjat regna lite. Dessutom är jag löjligt trött eftersom jag bara sov en timme i natt och jag lyckades inte sova något på flyget imorse heller... Hänger nog med en annan kväll för det verkar vara ett nice ställe och Sverige spelar väl imorrn(?) så då ska vi nog dit.

Dagen har varit sjukt nice (även om jag gått omkring som en sömnlös zombie). Vi blev hämtade vi flygplatsen imorse av pappa i caben (mina föräldrar har bilat ner hit) och åkte direkt till hotellet och käkade en asgod frukost. Låg sen vid poolen ett par timmar innan vi gick ner på stan för att käka lunch (åt en sjukt god pizza, varför finns det inga bra pizzerior hemma i Sverige för?). På eftermiddagen blev det lite molnigt så vi passade på att vila lite. Hoppas att vädret blir nice resten av veckan, vädersidorna säger lite olika så vi får väl se...

Det blir nog inga bilder här på bloggen förrän jag kommer hem, men jag lägger upp på instagram (emmarasmussens) för den som vill bli avundsjuk hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0