att älska livet (sort of)

Vår skiva var bäst! Min klass är awesome, kvällen var underbar och alla var så jävla lyckliga. Synd att det tog så här lång tid innan vi "fann varandra", nu är det ju mindre än 3 veckor kvar...

Vi var ju på Rose som alla hade sagt var helt värdelöst, men jag gillade det! Inte så stort så det kändes alltid som om det var fullt så jag tycker definitivt att det passade att ha en skiva på. Lökigt som fan var det dock, ingen ventilation alls. Så svett, sprit och glädje hela kvällen. Middagen var också nice, och klassens-nomineringarna var sjukt bra och grabbarna som höll i det gjorde det sjukt bra de med! Själv blev jag klassens besserwisser, haha! Dock var det inte den jag skulle ha från början, en av grabbarna sa att det var klassens sammanbenbrott eller bensammanbrott eller något (?), något oklart efter alkohol, hehe... Hursomhelst var kvällen bäst!

Blev utkastade strax efter 02.30 (trodde de skulle stänga 03...) så vi drog till max, käkade lite och sen tog jag och några andra Segeltorps-brudar en taxi hem. Sjukt värd kväll!

Nu ska jag sova för imorgon är det dags för SM i UF. Kul/jobbigt/ångest/osv... Kul för det alltid är kul med mässa och lite spänning i vardagen, jobbigt för det är en jävla massa som måste göras, ångest för att vi ska hålla en presentation igen... Hata presentationer, hata VIKTIGA presentationer, jag är inte gjord för sånt. Aja imorrn hittar ni mig 07.30 i skolan och från 11.00 och framåt på Älvsjö-mässan (monter B03:39). Wish us luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0