SM dag 1

Första mässdagen avklarad! Dagen har flytit på bra, var i skolan tidigt och gjorde klart allt sista med olika lappar, bilder, skyltar etc. tillsammans med Mattias medan de andra två var i Älvsjö och byggde upp montern. Sen åkte vi också dit, käkade lite, tränade lite på presentationen och sen vid kl 13 så var det dags. I ett uppbyggt "rum" inne i mässhallen hölls företagspresentationerna inför en jury på 6-7 personer och övriga som ville lyssna. Vi fick ihop ett ganska stor gäng sjödals-folk som stöd, vilket var asnice. Presentationen gick rätt bra. Inte lika bra som när vi övade, men jag tyckte att det kändes helt okej och det är helt klart framsteg för mig.

Sen fortsatt monterbygge tills invigningen kl.17.00. Den var okej (Peter Settman var konfrencier) men jag säckade ihop totalt. Trevligt nog så fick jag jätteont i halsen i går natt och mot kvällen dök febern upp. Men efter en ipren så släppte det hyfsat mycket så själva mässan gick rätt bra ändå. SM körs samtidigt som "Framtidsmötet" för Svenskt Näringsliv så i början var det många spännande människor inne på mässan. Sen dog det lite med besökare...

Vi hade juryn förbi i montern också, och vi tror att vår monter har blivit totalsågad, haha! Men vi tror att de gillar vår idé så det väger ju upp lite... Imorgon ska vi ha intervju med juryn och jag är rätt nervös. De är tydligen rätt tuffa och ställer "jobbiga" frågor. På morgonen har vi frukostmöte tillsammans med Svenskt Näringsliv och dessutom ska jag (tillsammans med en kille från ett annat företag och två från Svenskt Näringsliv) vara med på en live-intervju i tv4. Ska bli spännande!

Inga bilder från idag, ska försöka ta några i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0