när man inte mår så bra

Ibland måste man få skriva av sig lite och just nu är ett sånt tillfälle. Måste få skriva det här även om det kanske gör vissa lite ledsna men försök då att tänka att det bara handlar om mig och mina känslor och inte om er.
 
Jag mår jättedåligt just nu. Jag sitter nere i Egypten med mina vänner och borde egentligen ha sjukt kul men det enda jag känner är för att gråta. Jag borde inte vara här just nu, det är inte rätt plats för mig. Allt har blivit så stressat den senaste veckan. Har gråtit tusen tårar över att lämna Barcelona, tjejerna och Henrik. Har knappt hunnit vara med familjen hemma. Och nu är jag här. Men jag vill bara hem och vara med min familj. Eller i Barcelona för jag kan inte låta bli att tänka att om jag bara sagt nej till den här resan så hade jag kunnat få ytterligare 10 dagar med Henrik och det gör så ont att tänka så. Fan. 
 
Och samtidigt vill jag inte åka hem för jag har betalat så mycket pengar för den här resan + att jag vill verkligen inte förstöra för mina vänner. Men just nu känns det som om den här veckan kommer gå så sjukt långsamt och vara så otroligt slitsam mentalt. Hoppas verkligen att det känns bättre imorgon och ska försöka att inte tänka så mycket på Barcelona... Jävla skit.

Kommentarer
Postat av: hanna

ååååh. emmaaaa. kom hit. eller vi kommer dit! där är det sol. vi tar med henkeboy ocksååå

2012-11-28 @ 12:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0