varje gång du möter min blick blir min värld en aning större

Så var man hemma i Sverige igen. Det var ju inte lite jobbigt att lämna Barcelona. Saknar lilla familjen så det gör ont i hela kroppen! Längtar tills vi ses igen brudar! 
 
Och saknar Henrik. Något förjävligt. Fan vad jobbiga de senaste dagarna har varit. Usch. Vi har i alla fall bestämt att vi ska ses igen när vi båda är hemma i Sverige igen. Det får bli resor mellan Stockholm och Växjö för vi måste ses helt enkelt. 
 
Nu ska jag sova för imorrn ska jag upp och operera bort en till visdomstand, härligt. 
 
 
Kent – Varje gång du möter min blick

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag är glad att du är hemma i alla fall <3

2012-11-22 @ 06:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0