vemod

Tidigt imorse drog Hanna och Jessica hem till Sverige över helgen. Kändes himla märkligt för mig och Camilla att vakna upp utan dem... Men vi håller uppe galenheten ändå och körde nyss allsång på Markoolios gamla sköna hitlåtar och lite Jag vill vara din Margareta. Undrar vad grannarna tyckte om den skönsången, hehe.
 
Idag har EBS november-gruppen sitt pub-crawl. De är tydligen bara sju personer i den gruppen, kan inte vara alltför kul faktiskt. Vi har varit lite bittra över att de kommer få så sjukt mycket tid i baren jämfört med oss (vi var ju 29 st...) och det känns lite orättvist med tanke på att alla betalar lika mycket pengar för kursen. Men samtidigt så hade jag inte velat gå i en sån liten grupp, vi fick ju lära känna så många fler nya härliga människor. Är ganska övertygad om att vårt pub-crawl och vår graduation dinner blev roligare eftersom vi var fler.
 
Apropå deras pub-crawl då, det innebär att vårt pub-crawl var för två månader sen. TVÅ månader! Åtta veckor, 60 dagar... Tiden går sjukt snabbt och snart ska jag lämna Barcelona. Usch. Även om jag har massa roligheter framför mig (semester i Egypten om 15 dagar, weekend med familjen i New York om 27 och såklart träffa alla er där hemma!) så vill en del av mig inte åka hem om tolv dagar. Det finns så mycket här som jag kommer sakna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0