no more tears, my heart is dry, i don't laugh and i don't cry

Igår morse när vi vaknade så såg vi att vår granne tvärsöver stod och stirrade in i vårt vardagsrum på oss genom sina halvstängda fönsterluckor. Han ser ut som en massmördare/psykopat. Mysigt va? Han stod där ett bra tag och bara tittade. Trevlig snubbe.
 
Annars igår så var jag, Hanna och Camilla ner på stranden ett tag. Typ första gången man har tid att njuta lite av solen på 2-3 veckor. Sen gick vi upp mot ramblan och köpte lite mynta, lime, jordgubbar, jordgubbslikör och rom för vi tänkte göra lite mojitos/fruit mojitos sen på kvällen. 
 
På kvällen gick vi och åt på samma restaurang som vi var på och firade Ellen. Maten var lika god den här gången, men vi tänkte alla ta carpaccion men den var tydligen slut. Så det blev en väldigt god (men dyrare) köttbit med sangria till istället, för att lyxa till det lite. Efter middagen återvände vi till lägenheten, drack lite mojitos och sen rörde vi oss mot en klubb där vi stannade till stängning. Schysst ställe, men inte så jätterolig musik. Tycker tyvärr att det har varit så på rätt många ställen här nere, bra lokal men tråkig musik. Kom hem runt kl. 6 och idag mår man ju som man ska. 
 
Idag är jag lite halvt fängslad här hemma i lägenheten. Väntar på att mitt nya kort ska komma (min plånbok blev ju stulen i torsdagsnatt) och måste hålla mig här under eftermiddagen/kvällen. Men det gör inte så mycket för jag är allmänt seg och trött från igår ändå. De andra tjejerna ligger och sover just nu, funderar faktiskt på att göra samma. 
 
Planerna för imorgon är att åka tillbaka till skolan för att köpa ebs-hoodies som vi var lite sugna på förut men aldrig hade cash. Tänkte också se om vi kan snylta lite på deras skrivare och skriva ut lite cv:n. Och självklart kolla in den nya gruppen. Sen ska vi försöka skaffa jobb! Så får vi väl se hur allt men NIE-nummer m.m. löser sig, inte lätt när det är svårt här nere...
 
 
Asaf Avidan & the Mojos – One Day / Reckoning Song (Wankelmut Remix) - Radio Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0