purple and sequins

Dagen började med en powerwalk i solen (ja vi har fortfarande +20°C här nere, idag var vi nog uppe och snurrade på 23-24°C i solen. Känns helt okej när det är 24 oktober) i parken. Jag har dock haft en riktigt dålig knädag så jag orkade inte köra så länge utan satt och väntade på Hanna och Camilla på en parkbänk. Kändes helt okej det med förstås, men skulle hellre ha gått några till varv...
 
På eftermiddagen har vi varit ute på lite ärenden. Jag har lyckats köpa en lila mascara. Eller ja, hittade den mascaran jag redan har fast någon specialvariant för hazel eyes (det jag har) och tänkte att den måste jag ju prova. Den visade sig sen vara lila när jag öppnade den. Fast den ser inte så lila ut på ögonfransarna, ser faktiskt rätt svart ut. Så det var ju trevligt. Men om den får mina hazel eyes att se så fantastiska ut vet jag inte... Ja ja, nu har jag ju provat i alla fall.
 
Tittade också på en sjukt snygg klänning som jag har gått förbi ett par gånger nu. Den perfekta nyårsklänningen typ. Så snygg, men dyr. 84,75 € (ca 730 kr) kostar den och vet inte riktigt om jag ska köpa den eller inte. Men förbannat snygg är den i alla fall...:
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

KÖP DEN! :D

2012-10-25 @ 10:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0