i just want to be there when the lightning strikes

Just nu är jag så avundsjuk på mina vänner. De hade sin första pole dance-träning idag. Fan vad jag saknar pole dancen och stretchen. Har inte tränat sen typ mars, jävla muskelbristning, jävla körtelfeber. Men jag är så glad att de har börjat för då har jag äntligen några att prata pole/träna med. Awesome! 
 
Idag har jag inte gjort så mycket, mest städat, tvättat och börjat packa och fixa inför Barcelona. Åh vad skönt det ska bli att åka. Inte bara för att det är 25 grader och sol där nere, utan för att jag kommer ha något att göra. Jag tycker om att vara ensam hemma och inte göra något ibland, men nu börjar det bli rätt segt att vara ligga hemma i soffan. Så jag ser faktiskt framemot lite plugg, särskilt eftersom jag är rätt säker på att plugga drinkar kommer vara så mycket roligare än det jag har pluggat de senaste 12 åren. Jag har även lite halvt bestämt att möta upp en annan svensk tjej på flygplatsen i Barcelona som också ska gå på EBS och åka tillsammans det boendet, känns skönt att kunna vara två och försöka hitta dit (+ att det blir bra mycket billigare att dela taxi). 
 
Ska nog faktiskt snart försöka gå och lägga mig för imorgon ska jag upp hyfsat tidigt och gå upp till vårdcentralen och ta nya äckliga blodprover. Så nu hoppas vi att mina levervärden är bra för ärligt talat, det är inte så kul att åka iväg på en bartenderutbildning utan att kunna dricka... 
 
 
Coldplay – Us Against the World

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0