i open up my arms and fall, losing all control

Fiskpedikyren idag var nice. Vi fick börja med ett fotbad i ca 10 min samtidigt som vi drack te och fick lukta på massa olika body butter från The Body Shop för att välja vilken "lukt" (vad säger man egentligen?) vi ville bli insmorda med efter själva behandlingen. Själv valde jag mango för det var typ den enda som luktade tillräckligt mycket för att jag med min täppta näsa skulle kunna känna något.
 
Sen var det dags för fiskarna. Vi fick sitta i supersköna fotöljer brevid akvariet. Att stoppa ner fötterna i vattnet var spännande. Så fort man nuddar vattenytan så kommer alla fiskarna direkt. Det var verkligen en märklig känsla, att ha massa levande varelser fara runt omkring ens fötter. Lite kittligt var det också. Men efter någon minut så kändes det bara skönt och 30 minuter gick fort. Efteråt fick vi en lätt fotmassage med krämen vi hade valt och sen var det slut. Det var riktigt awesome och jag tycker faktiskt att fötterna har blivit lite lenare. 
 
Resten av dagen har jag farit runt och fixat med inköpen av de sista smågrejerna inför Barcelona. Nu saknas bara lite smink som jag tänkte köpa imorgon. Jag var även förbi Sats och avslutade mitt medlemsskap, har verkligen inte utnyttjat det som jag borde. När jag kommer hem från Barcelona (och när jag blir frisk och hel osv...) så blir det nog tillbaka till gamla hederliga Huddingehallen. 
 


 
David Gray – This Years Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0