tomorrow



Om sju timmar sitter jag på ett plan mot Barcelona. Helt sjukt. Jag tror fortfarande inte riktigt att jag har fattat att från och med imorgon så kommer jag vara utomlands i en hel månad. Inte nog med att det är första gången jag reser helt själv utan någon jag känner, jag kommer vara borta i fyra veckor! Jag är konstigt nog inte speciellt nervös (det har väl att göra med att min hjärna inte riktigt är där än...), men det kommer nog antagligen när jag börjar närma mig gaten imorgon på Arlanda. Mest spännande kommer det bli att försöka ta sig från flygplatsen till lägenheten. Jag kan ju ingen spanska och vet inte hur bra spanjorerna/katalanerna är på engelska. Jag har i alla fall ressällskap med en annan svensk tjej, hoppas hon kan spanska!
 
Det känns som om jag är redo i alla fall. Väskan är helt färdigpackad och jag har med mig tusen grejer. Kommer antagligen få betala för övervikt... Nu borde jag verkligen gå ner och sova, men tveksamt om jag kommer kunna somna, alldeles för pigg och taggad. Äsch sova kan man göra när man är död (eller nåt).
 
Nästa inlägg blir nog hursomhelst från spansk mark, ska försöka uppdatera så fort jag kan så ni vet hur jag har det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0