oh my god i can't believe it

Sjukt trött efter en lång dag på gubbängsfältet.

Jag är ju som sagt tränare för HHK F-99 som är ett relativt nystartat lag, vi drog igång i höstas. Av alla 9 tjejer som vi har är några mer eller mindre helt nya (från i höstas eller senare...) eller har ngt års erfarenhet. Spännande blandning helt enkelt. Eken Cup är våran första... Ja, våran första på mkt. Första turnerning, första utomhusmatcherna och framförallt, första gången vi spelar match på stor plan (alltså med 6 spelare + målvakt). Sjukt roligt och vi hade verkligen inga förväntningar inför den här helgen.

Och hittills har det gått över förväntan, 2 förluster och 2 vinster! Jag hade verkligen inte trott att det skulle gå så här bra, för mig hade det inte spelat ngn roll om vi hade förlorat varenda match. Men. Det är så sjukt jävla kul med vinster, och det syns ju på tjejerna med. Och jag är så galet stolt över brudarna, helt otroligt vad kul det är att se dom kämpa på.

Imorrn väntar sista gruppspelsmatchen mot finska laget BK46 tidigt imorrn kl 9.40 och efter det börjar slutspelet. För vår del blir det B-slutspel, just nu ligger vi 4 i gruppen av 6 lag, och det lutar åt att vi behåller den placeringen. Så det blir 1/8-final senare på eftermiddagen.

Har tagit en del bilder också men dom kommer ngn annan dag för nu tror jag faktiskt att jag ska gå och lägga mig, är verkligen så trött... 


Mark Ronson featuring Lily Allen – Oh My God


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0