look at the stars, look how they shine for you

Har spenderat dagen i Farsta centrum tillsammans med familjen. Var på jakt efter en kostym till min lillebror som har bal om någon vecka. Själv köpte jag inget, eller jo nu ljuger jag, fick faktiskt med mig två av nagellacken jag pratade om igår, nr 242 och 247. Glad tjej!

Sen hade jag träning med mina småbrudar, 1 timme fys och 1 timme handboll, i skogås. Åh vad de hatar mig när jag plågar livet ur dem på fysen (hehe). Nej men det gick faktiskt rätt bra (förutom att två st fick typ andnöd, läskigt men löste sig med lite astmamedicin)...

Nu ska jag fortsätta med mitt litteraturhistoriaarbete, bara det och en samhälle/psykologi-uppsats kvar, sen så är det slut på tvåan! Awesome.


Coldplay – Yellow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0