someday i'll wish upon a star, wake up where the clouds are far behind me

Då var Mixcupen slut för i år. Vi gjorde inte någon jättebra turnering direkt, båda lagens första två matcher spelade vi uselt faktiskt. Men å andra sidan var motståndet ett år äldre och grymt duktiga... Och våra tjejer och killar som är ganska små hade helt enkelt för mycket respekt. Efter gruppspelet stod det klart att båda lagen gick till B-slutspel, kval spelades igårkväll och ena laget åkte ut och andra gick till kvartsfinal idag. Tyvärr så torskade vi den också, för dålig inställning i andra halvlek. Men spelarna har haft kul tillsammans och det var ju faktiskt det som vi ansåg vara viktigast den här helgen. Faktiskt riktigt kul att se hur killarna och tjejerna beter sig tillsammans, haha.

Igårkväll var det valborg, jag stressade hem från Sollentuna (där cupen spelades) och tog bussen ut till Erik för att träffa gänget. De hade grillat tidigare på kvällen och jag ville verkligen vara med! Mysigt ju.. Men vi hade ju sista matchen kl. 18.00 så det gick inte...

Nu måste jag plugga, har ett underbart matte C - prov imorrn som typ halva mitt betyg hänger på. Hallelujah!


Israel Kamakawiwo'ole – Over The Rainbow / What A Wonderful World

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0