sverigeabstinens... eller nåt

Sitter och äter lite pepparkaksdeg. Hur kommer det sig undrar kanske ni? Jo vi har nämligen tagit en liten tripp till IKEA idag och Camilla köpte lite pepparkaksdeg. Så awesome är hon. 
 
Det börjar nämligen bli lite kallt här nere och vi har inga element eller något i lägenheten... Sov hos Henrik inatt och han har täcke så där är det inga problem, men vi har bara tunna filtar. Så efter jag kommit hem i morse och gått och lagt mig igen här hemma så vaknade jag upp som en isbit. Rätt svårt att somna om då. Därav IKEA-trippen, inköp av täcken. 
 
Löjligt roligt att gå på IKEA och se alla svenska produktnamn. Saknar nog Sverige lite ändå... Bäst var mat-avdelningen utanför. Förutom pepparkaksdegen så har vi bland annat köpt julmust, glögg, lingonsylt, tunnbröd, rabarberpaj och svenska chips. Fest! Blev sjukt sugen på att köpa kräftor också men de var lite dyra så lät bli...
 
Fika, var tvungen att köpa lite svenska chips hehe...
 
Dubbelfåtölj, bra skit
 
Jävligt nöjd med IKEA-shopping
 
Awesome brudar
 
Mmm... "pepparkaka deg" <3
 
Och snart ska jag skypa med mina underbara och mycket saknade vänner, awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0